Vi lever...


och natten blev faktiskt (mot alla odds)
ganska bra. Lite sliten känner jag mig
dock men... det ska väl några liter kaffe
råda bot på.

Lilla F är bättre idag, även om han vägrar
äta något. Det blir väl bättre fram på dagen
får vi tro.

Nu ska jag försöka ta tag i dagen och
första projektet blir att få på oss alla lite
kläder...

Bjuder på en söndagens...(ja, alltså jag
hade tänkt posta bilden på mitt söndagsjag
då men... det hanns liksom inte med)

Nä, nu märker jag att första projektet INTE
blir kläder utan blöjbyte.




Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥gravid igen

Hot mama! :) Snygg outfit. kramar

2010-03-09 @ 20:48:39
URL: http://roxenmo.se
Postat av: A.K

Rövarmamman: Åh, tack men... det var i söndags det... du skulle se mig idag istället...ha,ha,ha...

2010-03-10 @ 08:10:54
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jaaaa, very nice lady!!! Mer bilder älsklingen. Jag behöver inspireras!!!



Förresten, äntligen dax för ansning av burret på fredag - på huvet' då alltså.. tihi... Tänkte pröva Thomas/Tomas kollega här intill, men bidde tanta' i Biskopsgården tillslut ändå... Nepp, ingen lyx för min del... Fast hon är både väldigt trevlig och duktig. Förhoppningsvis på fredag med! Puss

2010-03-11 @ 21:11:08
Postat av: A.K

Ninni: Vem vet... det kanske slutar med att jag oxå åker till Biskopsgården och fixar till mig lite:-) Puss tebax!

2010-03-11 @ 21:51:34
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0