I mitt huvud...


snurrar 1000 tankar...
Med risk för att låta lite småsur så känner jag
att jag just nu inte har så himla mycket kul i
att fokusera på.
Två veckors hemmavarande med sjuka barn
gör ju inte det hela bättre direkt.

Läser runt på lite olika bloggar om "åh, fick ett
så spännande förslag idag som kommer innebära
en stor förändring framöver", eller "fick ett
positivt erbjudande idag, jippie", eller "åh, vad jag
längtar till på lördag då jag åker till New York",
eller "åh, titta vilken fin present jag fick idag", eller
"fick ett roligt jobberbjudande idag som jag blev
sååå glad över"... osv, osv, osv...

JAG VILL OXÅ FÅ ROLIGA ERBJUDANDE, PRESENTER
OCH RESOR!!!

Har inte så mycket roligt att se fram emot i vår och
jag tycker faktiskt att det är något man behöver ha.
En morot liksom...

Om jag får önska just nu så skulle jag vilja ha:

- en New Yorkresa
- en Stockhomstripp
- ett färdigt hem (varför blir det ALDRIG klart?!)
- en iPhone
- en ny dator
- en ny garderob
- en rolig fest
- ett kul projekt att ge mig in i helhjärtat
- en ny väska
- någon som planerar och fixar en ny altan
- en son som slutar trotsa
- en fin klocka
- ett fint smycke
- en större överläpp
- lite roliga helgmiddagar med goda vänner
- vänner som hör av sig och bryr sig
- barnvakt

Ja, och mycket mer därtill...

Dessutom är jag sur idag för att min chef bjöd mig
till Cambridge några dagar, men en person satte
käppar i hjulet för det så... nu blir det ingen resa.

Okej, nu ska den här surpuppan försöka få på sin
trotsiga son lite kläder.

Håll tummarna för ett intressantare inlägg under dagen...




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är i alla fall snygg!!!

2010-03-10 @ 14:41:40
Postat av: A.K

Johanna: Man tackar... men snygg och sur inte lika attraktivt som ful och glad... eller?

2010-03-10 @ 14:59:43
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: lisa

äsch då blev det inget cambridge?! det var ju synd för du ville ju åka!! men jag håller med johanna, du är iaf snygg!!

2010-03-10 @ 18:15:59
URL: http://www.pinklili.es
Postat av: A.K

Lisa: Men... om jag hade åkt till Cambridge hade jag kanske blivit ännu snyggare... Attans oxå!

2010-03-10 @ 19:45:54
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: Annie - Privatdetektiv

Du är ju för jädra snygg!

Och ingen större överläpp tack, den är finfinfin!



Och Sthmlstrippen måste ju bara bli av! Säg till när du kommer så går vi och shoppar och tar ett glas bubbel ihop :D Och så kan vi gå och kolla på diamanter och klockor också! :)

Stor kram!

2010-03-10 @ 19:53:55
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: A.K

Annie: Åh, tack fina du! Dina ord värmer! Och NÄR (inte OM) jag kommer till Stockis så hör jag av mig... Här ska shoppas både det ena och andra... och bubblas i glasen. KRAM!!!

2010-03-10 @ 20:56:11
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hej darling! Du förtjänar allt på den där listan. Vi får helt se till att börja bocka av :-)



Stor kram till vackraste, vackraste du

/N

2010-03-11 @ 21:04:09
Postat av: A.K

Ninni: Okej, vi börjar längst upp på listan tycker jag:-)

2010-03-11 @ 21:52:10
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0