Förlåt min frånvaro...


men jag har... eh... ja, vad har jag gjort...?
10-månaderskoll på Bvc, packat barnens
packning inför deras Smålandstripp imorrn,
fixat lite grejor här hemma och så allt det
där andra då´rå som matning, matlagning,
blöjbyte, badning, lämning och hämtning på
dagis osv osv osv...

Ja, och mitt i allt detta så har jag inte bloggat.
Hm, tiden räcker verkligen inte till. Jag vill ju
skriva så mycket, visa massa fina bilder...har
hela huvudet fullt av hur det skulle kunna se
ut men... ingen tid.

Och imorrn blir det inte bättre då jag jobbar igen.

Sådär ja, om ni fortfarande läser så vet ni nu
vid det här laget att jag har västsveriges
tråkigaste blogg för tillfället. Inget konstigt med
det. Bara ren fakta.

Och nu... bada nästa hulligan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0