Förlåååååt...


Det går visst inge bra för mig att blogga
just nu... Sorry!

Dagen har inneburit laserstrålar i mitt
ansikte, ett lååångt apoteksbesök som
slutade i att vi fick gå tomhänta därifrån
då receptet hade gått ut, en skön promenad
i det härliga vädret, god mat, slapp (lite
väl slapp) eftermiddag och nu... mellofestival.

Jag håller på Peter Jöback... trots att han
var lite otrevlig sist vi möttes...
Ikväll sopar han banan med resten av
gänget.

Inatt håller vi tummarna för att Lilla F
slipper den krupp han hade natten till
idag. Hemskt när ens barn inte får luft...

Hörs imorrn blogglovers!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag höll på Jöback jag med... Men det gick ju inge' vidare... Förresten - jag som inte har någon vidare tur med män kanske borde höra med honom om jag kan föda hans barn...? Ärligt!!! Tror att det hade blivit finfina, vackra barn...Eller, va'säger du?



Hoppas lite bättre nu älsklingen!!! Tänker på dig!

N.

2010-03-13 @ 23:05:32
Postat av: A.K

Ninni: Jaaa, ett Jöbackbarn vill vi ha! Hör med honom... man kan ju inte få mer än nej... (vilket iofs är högst troligt att du får med tanke på hans trevlighet... NOT!) Puss

2010-03-14 @ 08:48:36
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman♥gravid igen

O jag hoppas ni fick sova gott inatt. Jag höll på Anna:) Hoppas ni får en fin sönda!kramis

2010-03-14 @ 14:01:27
URL: http://roxenmo.se
Postat av: A.K

Rövarmamman: Japp, inatt var det lugnare på andningsfronten. Tack och lov! Söndagsmys på er!

2010-03-14 @ 14:42:42
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0