Får jag be om stöööörsta...

möjliga tyyyyystnad.... (trumvirvel)

Mina damer och herrar:
- 8kg (och det var ikväll... tänk vad
vågaset kommer visa imorgon efter
morgonkissen...)

Vill bara meddela att 8 kg skiter man
bokstavligt talat inte ur sig på en kvart,
men... jag måste ändå säga att det går
grymt bra!
VV is the shit! Det funkar asbra, och då
behöver jag ändå inte avstå från pasta,
ris, vin och allt annat som livet har att
erbjuda... bara tänka på hur mycket av
det goda jag sätter i mig.

En liten fråga dock... hur kommer det sig
att jag fortfarande känner mig lite småtjock
och hur kommer det sig att inte en människa
kommenterar att jag har blivit tunnare...
(ja, förutom Lilla F som häromdagen sa att:
Nu ser jag att du blivit lite smalare mamma...
Jag tror han ville ha godis...)?

Spelar vågen mig ett spratt?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå där!

Jag har visst sagt att du är smal och fin!!! Det syns, jag lovar!!! Du är grym, jag står och stampar nåt kilo upp och sedan ner igen.

Måste fråga dig i egenskap av tandsköterska. Jag behöver en vårfräschning och är sugen på tandblekning, måste man lägga flera tusen eller funkar billiga varianter man ser på reklamen??

Vi hörs

Kramen till dig smalis

2010-03-25 @ 10:41:07
Postat av: A.K

Johanna: Åh, men tack! Fast... du vet ju hur hårt jag kämpar så det är klart att du peppar mig. Jag menar alla de där människorna som inte ser mig så ofta... ser inte de att kilona är borta? Ja, ja...skrutt samma. Huvudsaken är att vågen visar rätt. När de gäller tandblekning måste jag tyvärr säga att jag själv hade aldrig vågat prova något annat än en blekning hos en tandläkare... och då ska det vara med skenor som man senare bleker hemma med, INTE blekning med lampa på klinik. Vi får avhandla mer under en promenad! Kram

2010-03-25 @ 21:38:54
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: Annie - Privatdetektiv

Men heja vad bra :D

Nu har jag snart slutat amma och då blir de deff inför sommaren ;)

2010-03-26 @ 14:26:32
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Optikern

Du är verkligen fantastiskt duktig! Wow!

Önskar jag hade samma envishet och pli på mig själv!

Kram till DIG!

2010-03-26 @ 16:51:21
Postat av: A.K

Optikern: Ja, inte är det lätt alla gånger men skam den som ger sig. Vill man va smal får man lida pin! Kram Kram

2010-03-26 @ 19:31:35
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: A.K

Annie: Jag tillhör de där som hela tiden måste tänka på vad som stoppas i gapet. Går upp i vikt bara jag tittar på feta ostar och choklad. Du är ju redan så smal och fin så... ät och njut! Kramen!

2010-03-27 @ 14:38:28
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0