Dagens...


bra och anus...

Bra:
- Lilla F är bättre
- Dagen har ändå gått rätt ok med tanke
på alla omständigheter
- Jag har just fått duscha och barnen sover

Anus:
- jag blev trampad på tårna av någon som
står mig nära (och var tvungen att ryta ifrån
lite, vilket i sig nästan aldrig händer... men man
sparkar inte på någon som redan ligger och
även om jag verkar tuff så tål jag inte vad som
helst, speciellt inte när jag ligger braaaaa mycket
minus på sömnsidan)
- jag höll på att förfrysa fingrarna på vår
promenad idag

Ja, ni ser... bra-sidan vann...

Imorgon är det jobb för min del så... nu
förbereder jag mig på bästa sätt.



Och så nya Elle, Se och Hör och Drömmen om Italien på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0