Adjö...



Under en längre tid har jag brottats med detta...
blogga eller inte. Ni som känner mig skulle nog
säga att jag är en människa med bra koll på mode,
trender, väskor, smink osv osv osv osv...
Det är just DET som gör mig så besviken... på mig själv.
Jag vill ju skriva om trender, mode, tankar, känslor,
musik... men jag hittar just nu inte mycket tid
till att göra det.

Jag känner att jag inte hinner blogga om allt det jag
vill och kan... och då bloggar jag hellre inte alls just nu.
Så´n e jag!

Så, jag trycker på pausknappen och tar en time-out.
Vem vet hur länge den varar...?
Önskar er det bästa, finisar!

Kärlek till er!






Kommentarer
Postat av: Annie - Privatdetektiv

Neeej :(

hoppas du kommer tillbaka och jag tycker att du skriver bra om ditt "vardagsliv", det är så kul att läsa om!

kram kram

2010-03-30 @ 12:36:44
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Rövarmamman ♥ Gravid igen

Å så sorgligt, hoppas du bara behöver en liten liten pause. Kom snart tillbaka, massor med kramar till dig fina!

2010-04-04 @ 20:38:22
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0