Vinnare & förlorare...




Dagens förlorare är... jag som förlorat flera
nätters sömn. Inatt berodde det på att Lilla V
fick kruppanfall och svårt att andas. Alla som sett
sitt barn i andnöd vet hur hemskt det är. Det var
bara att slänga ned henne i vagnen och ge sig ut
i den kalla natten. När vi väl kom in somnade hon
i min famn och jag har suttit upp större delen av
natten med lilla vännen i min famn. Hoppas
VERKLIGEN att natten blir bättre...

Vet att jag skulle presenterat vinnaren av tävlingen
redan igår men... som ni säkert förstår kom det lite
annat i vägen.

Så... här kommer det. Hela fyra personer tävlade
(ha, ha, ha... min blogg måste verkligen suga...)
och efter noga lottning så blev vinnaren...
RÖVARMAMMAN
Stort Grattis till dig!
Kolla din mail så der du ett meddelande från mig.

Nä, nu ska jag försöka vila lite...


Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

ojoj låter super tungt, mår lillan bättre nu? man får så ont i hjärtat, hoppas ni får sova lite inatt!!Kramar till er



Jag tackar för att jag hade turen denna gng:) ser fram emot att få lite ny färg på läpparna till våren:)

2010-01-16 @ 17:47:53
URL: http://roxenmo.se
Postat av: A.K

Rövarmamman: Ja, just nu e hon pigg men... det är ju på natten som spökena (kruppen) kommer så vi håller alla tummar och tår att denna natten blir bättre än förra. Tack för omtanken!

2010-01-16 @ 18:52:27
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0