Något har hänt...



med vår son... kanske har han blivit utbytt på något
sätt.
Det började redan igårkväll vid läggningsdags. Helt
plötsligt stod en kille i vardagsrummet, ombytt till
pyjamas och klar och sa: - Kom nu mamma, nu går
vi o nattar mig.

Idag har han fortsatt med att klä på sig själv, lyssna
när jag säger något och nyss när jag sa att jag måste
gå och kissa sa han: - Vänta lite mamma, jag ska
bara förbereda för dig lite. Var på han sprang in på toa,
tände ljuset och rullade ut lite toapapper från rullen.

Hm... det luktar skumt... är det något han vill ha?
Något förbjudet han har gjort och försöker mörka?
Eller.... har han helt enkelt tagit sitt förnuft till fånga?

Och nu drar vi till goda vännen J för lite mys... So long!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0