Hur snabbt...



kan tre veckors ledighet egentligen gå?
Maken har nu varit ledig i tre veckor och imorgon
är det åter dags för honom att infinna sig på jobbet.
Vi är båda helt eniga om att det är lagom att vara
två vuxna hemma hela dagarna när man har två
barn. Man hinner liksom med allt på ett helt annat sätt.

Men, imorgon är det bara jag och barnen hemma igen.
Vardag kallas det visst...

En annan tanke som just slog mig är att det nu är
mindre än två månader tills jag ska börja jobba lite
grann igen. Om jag tyckte tre veckor gått fort ska vi
bara inte prata om hur fort de här 8 månaderna har
gått som jag varit mamma"ledig"...

Back to work alltså... hm, måste nog vänja mig lite vid den
tanken...


Obs... det är inte personen på bilden som skrivit inlägget...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0