Hjärnan e liksom full...



av intryck, funderingar, jag måste, jag borde,
jag vill, jag är tacksam för... osv osv osv...

Jag har haft en bra dag. Den bästa på länge.
Kanske för att jag har fått lite egentid. Det händer
ju typ aldrig annars.
Det är inte det att jag inte vill umgås med mina barn,
maken och vänner utan mer att jag är i så himla
stort behov av egentid.

Funderar på om jag är medelålders nu... jag tittar ju
t ex hellre på Stjärnorna på slottet än Robinson...
Kommer fram till att jag nog hellre är snart 40 än
tonåring. Fy vad jobbig den tiden var!
Säger som LindaK:s kusin när hon funderar på sin
födelsedag...
- Jag funderar på det, 40, det låter bekant... och så
kom jag på det... det är ju min skostorlek!

Imorgon är en ny dag,  med nya möjligheter. Jag ska
dessutom bli sminkad på Make Up Store och ni får följa
med. God kväll på er alla fina!



Hoppet är det sista som överger oss...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0