Vi hade i alla fall tur...

med vädret igår... dock inte med så
mycket annat...

Meningen var att maken skulle ta lite
kompledigt så vi skulle hinna fixa ett och
annat här hemma.
Men, för några dagar sedan gick han och
halkade i en trapp med följd att han igår
vaknade med världens nackspärr. Visst, han
var tapper och kämpade på ändå men... inte
hann vi allt jag hade ställt mig in på.

Nåja, idag är det torsdag och för övrigt min
sista lediga torsdag med båda barnen. Nästa
vecka är det jobb som gäller. Kluvet...

Så, hör och häpna, idag tror jag vi satsar på
att göra något mysigt... INTE städa... eller kanske,
nej, eller kanske.... eller nej...


Ställde mig på vågen i morse... -6 kg nu... and
many to go...



Kommentarer
Postat av: Annie - Privatdetektiv

Jag tycker att det syns att det är -6 :D

Så bra jobbat!!!

2010-02-25 @ 15:26:27
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: A.K

Annie: Åh, tack! All uppmuntran tas tacksamt emot. Det kommer ju liksom inte av sig självt...

2010-02-25 @ 16:13:18
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0