Strömavbrott...



Vi har haft strömavbrott här hemma, dock ett
planerat sådant. Vi fick ett fint litet brev om att
strömmen kommer brytas så... vi tog tillfället
i akt och sjappade till köpcentrat en stund.

Nu är vi hemkomna och jag försöker hitta på något
vi kan äta till middag. Lilla F bygger med "storlego"
och Lilla V vill irriterande nog vara med...

Känner mig som en dålig mamma för att jag inte
orkat vara ute och leka i snön med sonen idag men,
faktum är att jag dels är helt låst på en punkt i ryggen
och dels för att jag har en begynnande förkylning i
kroppen.

Fick reda på att min körledare fortfarande är sjukskriven
så det blir inget vanligt rep imorgon. Däremot ska hela
kören till Hagabadet och gotta sig istället. Jag får nog
avstå det hela med tanke på att jag inte kan röra mig
helt smärtfritt för ryggens skull. Skit oxå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0