Snö överallt...!!!


Seriöst, nu får det sluta snöa!!!
Jag och Lilla V tog en tur till city för att fixa
några saker och nu är jag helt slut p ga allt
barnvagnskörande i all snö.

Just nu sover Lilla V en nap, Lilla F tittar
på Bolibompa och jag håller på att fixa lite
inför morgondagen. Kl 09 imorgon ska barret
fixas i ordning och jag tillhör dem som absolut
INTE kan sitta i en frisörstol utan fina kläder
och make-up. Vill vara fin all over när jag går
därifrån så... just nu försöker jag hitta något
i garderoben att ta på mig, byter väska
samtidigt som jag surfar runt på lite hårfärgsidéer.

Tänkte ju att jag skulle bli lite ljusare (så alla
de små grå inte syns så väl).
Något åt det här hållet kanske....?


Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0