Skrattar bäst som skrattar sist...



På väg till vårt lilla köpcentrum passerar jag
folktandvårdens byggnad. Idag när jag gick
förbi där fick jag mig ett gott skratt då det verkar
som flera patienter stövlat ut ur byggnaden med
de blå plasttossorna på. Hittade flera blåa små
efterlämningar slängda på vägen...
Såg rätt kul ut.

Därefter gick jag till dagis för att hämta hem
(en numera febrig son... hej sjukstugan) och
vad händer då? Jo, jag går därifrån glad i hågen
MED DE BLÅ TOSSORNA PÅ!

Skyller på att jag hade lite annat att tänka på...
som typ varför Lilla F var så gnällig osv...

Till alla er andra som inom kort kommer att besöka
en instution där man måste bära blå plasttossor:
GLÖM INTE ATT TA AV DEM! Det är förenat med
livsfara att gå ut i snö och halka med plastpåsar
på fötterna... tro mig... jag vet...


Bild lånad från flyingface.com...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0