Morgontankar...



Såhär på morgonen är det alltid 1000 tankar
i mitt huvud. Här kommer några av dem:

- Ytterligare 3cm snö inatt.... hur ska vi ta oss till
dagis?
- Ska jag sminka mig idag eller inte?
- Hinner jag krypa ned under täcket och sova en stund
till?
- Hur ska jag orka börja jobba när nätterna ser ut som
de gör?
- Har jag någon bra vårjacka... inte för att det är dags
än på länge men ändå liksom..?
- Undrar hur Lilla I mår idag? (Hon e hemma på permis!)
- Hoppas de har någon bra foundation på Åhlens
här i förorten så jag kan utnyttja min 20% kupong...
- När kommer egentligen sideboardet till köket?


Ja, osv osv osv... Det är inte lätt att vara min hjärna.
Fullt upp liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0