Inge bra...

att vakna på morgonen och redan då känna
sig lite nedstämd av någon anledning...
Kanske är det för att detta är min sista hellediga
vecka, nästa börjar jag ju jobba lite smått.
Det är väldigt kluvet. Ska bli skönt att träffa
andra vuxna, jobba lite, prata jobbsnack och
komma hemifrån en stund MEN å andra sidan
känns det som att Lilla V nu är inne i en period
när det händer så mycket kul... som jag kanske
missar...

Dessutom inser jag att jag kommer bli rejält
rumphuggen i min inkomstkälla när jag börjar
arbeta (av olika anledningar) och det stressar
mig lite...

Skulle verkligen behöva något att se fram emot
just nu... t ex:

- en resa (behöver inte vara någon lång sådan...
Stockholm, Halmstad, Malmö, Köpenhamn,
London...)

- en ny garderob (den jag har nu är UNDER ALL
KRITIK!)  Behöver uppdateras, rensas och slängas
en hel del där... för vilka pengar då? Snälla någon,
ett bidrag på... låt oss säga ca 15 000... då kommer
man en bit på vägen... eller nej föresten, behöver
ju vårskor oxå... så då blir det väl 25 000 kr då tack!

- en ansiktslyftning eller kanske bara lite utfyllnad
av rynkorna här och var (tittar på mig själv på foton
och undrar var det ska sluta? Om jag ser så här ärrad
ut vid 36 års ålder... hur blir det då om 10 år?)

- ett någorlunda färdigt hem (här pågår ständigt
förflyttningar och förändringar som ALDRIG blir klart!)

- ett träningskort inkl en PT (MÅSTE bli starkare i axlar,
mage, rygg och snyggar i... ja helheten...)

- en tjejfest (skulle så gärna vilja samla lite sköna tjejer
och ha en RIKTIG tjejfest) sådant man kan leva länge på...

- ett roligt extrajobb som ger fett med pengar och sköna
kontakter

Sådär ja, då var det färdiggnällt för idag... hoppas jag...





Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte mycket jag kunde bidra med där....

Snygga kläder...not

Träningskort...not

25000...not

PT...not

Men kanske tjejfest????? och två febriga barn kanske??

Kram

2010-02-22 @ 11:08:29
Postat av: A.K

Johanna: Jag passar nog på febriga barn...men tack ändå!

2010-02-22 @ 11:19:37
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: Annie - Privatdetektiv

Tuff start på dagen :( Jag tror dock att du kommer kamma hem allt på listan inom kort :)

Kram från mig

2010-02-22 @ 13:29:12
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: lisa

ajajaj, bad days - inget trevligt alls! kan tyvärr inte heller bidra med några 25000 eller så... men du ser ju alltid så fräsch och snygg ut, så du behöver inte oroa dig!!!

2010-02-22 @ 17:49:08
URL: http://www.pinklili.es
Postat av: A.K

Annie: Hoppas, hoppas... nu känns det dock lite bättre än i morse...

2010-02-22 @ 19:12:44
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: A.K

Lisa: Tack fina du! Bad days suger men... de gör att good days ter sig mycket bättre...

2010-02-22 @ 19:14:25
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0