Hmmm....


Nu e vi hemma igen. Mysigt att åka iväg men
lika gött att komma hem...
Jag har så mycket i mitt huvud att bearbeta.
Massor av saker jag vill, borde, måste...
Men, jag har bara 3 veckor kvar av min heltids-
mamma"ledighet" och jag borde/vill verkligen
ta vara på den tiden... Leva i nuet.

För övrigt känner jag mig marinerad i gräddsåser
och idag har jag gett upp mitt viktkämpande. Jag
har en s k ätardag. Imorgon är det nya tag!

Slänger in en härlig bild från dagens köksmys.
En sliten mamma, en underbar son (som blivit
av med sin hockeyfrilla = jag har klippt ungen)
och en pigg 70-åring (piggare får man faktiskt
leta efter)...
Kram på er i söndagsmyset!


Love them all...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0