E de redan kväll...?


Eh, vart tog den här dagen vägen?
Den försvann i ett flygande fläng.

Jag och barnen hade en mysig förmiddag
inomhus. Vi städade och myste för att sedan
ge oss ut i pulkabacken efter lunch.
En lycklig liten kille som slajdar på snowracern
kan värma vilket mammahjärta om helst.

På eftermiddagen fick vi finbesök av en f d kollega
och hennes lilla tjej. Vi myste och pratade om
allt och inget... som vanligt när det gäller oss två.

Lovade ju att jag skulle ge er en liten bild av var
jag och Lilla V spenderade en stund av gårdagen.
Vi letade oss in i Mölndals kvarter och gjorde ett
besök här. Det är före detta ägaren till ROOM här
i stan som öppnat egen butik och inredningsfirma.

Man blir helt galen när man går in här. Vill ha ALLT!
Allt är så snyggt, smakfullt och helt i min smak.

Pratade med en gullig tjej (även hon inredare) och
fick fina tips på hur jag kan göra vårt vardagsrum
lite mysigare. Togs tacksamt emot!
Blev så sugen och inspirerad att fixa i ordning här
hemma.

Slänger in lite bilder så ni får en hint om vad jag
menar...

Är ni i Göteborg någon gång är detta ställe verkligen
värt ett besök.
a&co var namnet...


Vad sägs om en god måltid vid det här bordet?



Sååå mysig plats att soffhänga på.



Älskar tavlan!



Snygga lampor och brasa. Ja tack!



Vad sägs om ett skåp fullt av Missonihanddukar?
För övrigt är tapeten helt ljuvlig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0