Till haaaavs...



Sorry folks, dålig uppdatering idag.
Lilla familjen gick upp tidigt, packade in sig
i bilen och tog färjan ut till Björkö. Dagen har
spenderats där med mängder av goda vänner, god
mat och en och annan båttur. Nu är vi dock hemma
igen. Helt slutkörda. Havet suger musten ur en och
just nu ser jag mest fram emot en varm toast och
lite soffhäng. Känns verkligen som det är höst i luften.
Trots att solen har lyst på oss hela dagen så har vinden
varit kylig och kall. En kopp the råder nog bot på det.
Blev inte så många bilder tagna så... jag bjuder på några
bilder från vår fredagskväll. Maken bjöd på skumpa,
underbar kantarellrisotto och kyckling samt ett glas
av det bästa röda vinet, Ramos. Behövs inte mer för att
göra en sliten småbarnsmorsa glad...
Jo, just det jag... jag fick ett kuvert med en finfin gåva.
Tack baby ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0