Harald Hårfager



Ni som känner mig och ni som följt min blogg vet om
att jag just nu under amningen är EXTREMT tunnhårig.
Bilderna jag tidigare visat är ingenting om man jämför
med hur jag ser ut idag. Har liksom två landningsbanor
i tinningarna där jag saknar hår... Not so nice!
Visst, det kommer ju växa ut igen men det är inte heller
någon smekmånad eftersom det "nya" håret då kommer
bli kort och stubbigt. Resultatet av det blir väl att jag får
två horn av hår i som står rakt upp... Hoppas det inte händer
under älgjakten...

Sitter och kollar lite bloggar och hamnade här. Alltid kul att
läsa om det vackra folket. Models off duty heter bloggen.
Hittade en bild på en liten flicksnärta som är långt ifrån lika
tunnhårig som jag... Hur tjockt hår kan man ha egentligen?
Nja, när jag ser just den här bilden då väljer jag nog hellre
att vara lite tunnhårig ett tag till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0