Date med Chanel



Skulle egentligen tagit tag i fler projekt under
dagen men... orken tryter nu.
Tror jag tar en date med Chanel i soffan istället.
Är dålig på att använda mörkt nagelack men, ikväll
när det känns så höstigt ute ska jag ge Rouge Noir
en chans.

Slänger in en bild på mina favvisblommor så här
års, Gladioler. Blir så glad av färska, fina blommor
på bordet. Ett billigt sätt att ha det lite lyxigt hemma.
(Ni får ha överseende med barnvagn, babygym osv
på bilderna...)

Och så bjuder ju kvällen på Anna Anka i Svenska
Hollywoodfruar... Osympatiskare människa får man
leta efter men, det roar mig samtidigt...









Kommentarer
Postat av: Annakarin

Jag kör också på svart lack nu. Känner mej grymt ungdomlig...eller nåt. Kan du inte komma tillbaka till Solid snart, förresten? Kände mej mossigare än mossigast där när de små piffiga sopranerna höll med mej om att man "känner sig så gammal när man går in på BikBok"...och de är säkert TIO år yngre än jag. Gnissel och gnäll. Fler trötta småbarnsmorsor i Solid lyder min önskan.

2009-09-22 @ 10:29:48
URL: http://sentomsider.blogspot.com
Postat av: A.K

AnnaKarin: Ja, svart lack kör jag på tånaglarna... är ju lite äldre än dig så jag vågar inte mig på svarta fingernaglar. Det jag igår så fint hade plockat fram för att färglägga med (är mörkt vinrött) orkade jag aldrig måla på. Så kan det gå när man är "gammal" och trött.

2009-09-22 @ 13:18:52
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: Syster E

okej, e jag den enda som ser problemet med en för vid vas till de fina blommorna? Har jag inte lärt dig någonting eller e man inte tillräckligt ball för att ha rätt?

2009-09-22 @ 18:10:51
Postat av: Lena

Du vet väl att man skall nupa av toppen på gladiolus så att alla knoppar slår ut?

2009-09-22 @ 22:07:28
Postat av: A.K

Syster E: Alltså, i det här fallet gäller "man tar vad man har"... (Men visst, det måste ju se ballt ut oxå)

2009-09-23 @ 14:21:58
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: A.K

Lena: men... om man tar bort toppen på snoppen så ser de ju helt halva ut? Hm, måste forska i detta...

2009-09-23 @ 14:23:11
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0