TGIF



... e ju en poppis överskrift. Tog mig ett tag
att lista ut att den betyder Thank God It´s
Friday. Är väl lite trög...
Varit på vift sedan dagislämnet i morse och snart
måste jag ut igen för att hämta på dagis.
Solen strålar och det är underbart höstväder. Så
gött! Livet blir lite lättare när solen skiner...

Natten var om möjligt ännu mer kaos än förra.
Lilla F bestämde sig helt plötsligt för att han slutat
med nattblöja. Jahaja, bara att haka på...
Lilla V vaknade inte förrän kl 03 för lite käk men
när Lilla F vaknade 05 o grät för det var blött i sängen
ja, då vaknade Lilla V och grät hon med. Försökte natta
om henne men till slut orkade jag inte stå emot utan
ge henne lite mat. Suck!

Ikväll blir det fredagsmys och imorgon väntar en dag
på Liseberg. Bättre sent än aldrig.

Dagens bra:
- solen skiner
- kaffe!!!
- jag har beställ ett par brillor till
- sprang på en skön vän på McDonalds

Dagens anus:
- sömnbrist!!! (say no more)
- vår dator har pajat så jag kan inte lägga upp
bilder lika enkelt längre (och naturligtvis låg vi
INTE i fas med backuper... dubbelanus)





Kommentarer
Postat av: lena

Jag tycker oxå att det är skönt väder idag. Man får vara glad för det lilla. Kan meddela att kavajen mår bra, men har ännu inte varit ute.

2009-10-09 @ 16:27:10
Postat av: A.K

Lena: jag vet att den har det bra och den lär ju få trängas med finfina kompisar i sitt nya garderobshem. Hoppas du snart får chans att lufta den lite...

2009-10-09 @ 22:11:17
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0