Stormy weather



Godmorgon söndag! Jisses, vad det blåser
ute. Vill ju bara krypa ned under täcket igen
men... med två små kottar i huset är det bara
att glömma för några år framöver antar jag.
Maken kom hem sent inatt så idag hoppas jag
på familjemys och att hinna komma ikapp mig
lite med det ena och det andra.

Gårdagen spenderades hos lilla familjen i
Torslanda. Barnen och V var ute i ösregnet och
fnittrade. Det är så skönt att se att kusinerna
trivs med varandra.

När vi kom hem därifrån var det fokus på att få
båda barnen i säng i rimlig tid. Lyckades nog
rätt ok med det. Innan sängdags fick jag besök
av en fin pirat... Tur att man har någon hemma
som kan skydda en om det skulle behövas ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0