So long min fina...



... vän. Hoppas New York blir underbart!!!

Har varit i farten hela dagen. Lämnade som vanligt
Lilla F på dagis och drog sedan till city för en mysig
lunchdate med fina vännen N. Hon åker till NY på
fredag och jag är löjligt avundsjuk. Bajs!!!
Jag vill oxå!!! 

Nåja, det e la ingen idé att gräma sig över det. Jag
har ju 2 små under här hemma. En trotsig 3-åring och
en underbar kräkíg 5 månaders tjej. Så... jag är nöjd
och inte bitter!!!

Höll i en fin kofta fr Acne idag... tvekade och undrade
om jag skulle unna mig den eller ej. Kom hem utan
den. Har så himla svårt att unna mig saker numera.
Köper något fint klädesplagg, tar hem och provar och
lämnar tebax. När ska jag skärpa mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0