Såhär e de...



att jag har inte glömt er... jag har bara varit borta hela
dagen fram tills nu, och jag har en förkylning i min näsa
som irriterar.
Har köpt en fin klänning som jag hoppas kunna få
användning för t ex när min mor behagar fylla år snart.
Ställde mig nämligen på vågen i morse och den visade
på minsta siffran ever!!! Så, jag passade på att fira med en
klänning.

För övrigt kan jag passa på att meddela att man nästan
inte kan röra sig ute bland folk med Lilla V just nu. Hon
testar sina ljud VÄLDIGT högt. Morrar, skriker och pratar
med allt och alla t ex gamla tanter, ett gosedjur eller
bara ett snöre. Hon är inte så kräsen av sig...

Nej, nu ska jag sätta fart och fixa lite mys. Vi får härligt
besök av M & S ivkäll. Så härligt...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0