Jag går sönder...


Just i detta nu ringde jag maken för att kolla
hur det går... i luren hördes enbart en tokledsen
Liten F som gallskrek. Uppfattade så mycket som
att de nyss kommit ut ur dagis och inte ens kommit
i närheten av sprutstationen (som Lilla F kallar Barn-
medicinavdelningen). Hur i hela friden Stora F ska
få med Lilla F in och ta sprutan är för mig en gåta?!

Själv sitter jag här helt handlingsförlamad och har ont
i hjärtat. Jag HATAR att höra min barn sådär hjärtskärande
ledsna. Jag går sönder inifrån och ut...


Uppdate: hm... han är slipad min son... Det hela hade gått
rätt ok tack vare spåbubblor som läkaren så förståndigt
förvillade med. Dock verkar Lilla F ha fattat galoppen och
nu låter det så här "jag kan tyvärr inte äta min mat för jag
har så ont, jag kan tyvärr inte höra vad du säger mamma för
då får jag ännu ondare i min arm" osv... Låt mig påminna
er om att han bara är 3.5 år. Stadsminister nästa?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0