Ingen knorr...



... inget tryne eller några andra konstiga
biverkningar har uppstått på sonen under natten.
Han e lite tröttare än vanligt men det kan man
väl förstå.
Så, jag packade in lilla familjen i bilen och styrde
kosan mot Freeport. Hade siktet inställt på en svart
kofta fr Acne men nä... den fanns inte. Däremot
fanns det för en gångs skull en massa annat jag kunde
tänka mig men sonen hade bara siktet inställt på McD
så jag fick skita i den egna fåfängan.

Så, är det ju torsdag med allt vad det innebär... städning,
helghandling osv. Ja, ni känner ju mig vid det här laget...

Nu måste det snart bli skärpning på den här bloggen. Jag
vill ju kunna lägga upp bilder men av olika anledningar
så går inte det just nu. Pottsork!!!

Dagens bra: sonen har köpt en burk för alla sina pepparkakor
som han ska baka med farmorgumman

Dagens anus: jag är lite tät i snoken och har ingen
lust att städa... (funderar på att lägga Lilla V här och var på
golvet och låta henna snurra runt lite istället, kanske med lite
dubbelhäftande tejp på armar och fötter... det borde väl funka?)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0