Hello mitt i veckan...



Får nästa skärpa mig för att komma ihåg
vilken dag det är...men jag chansar på
onsdag i vart fall.

I skrivandets stund pågår den vanliga frukost-
kampen här hemma. Det tar ca 1.5 timma för
min son att äta upp sin frulle. En massa
avbrott, "jag ska bara", dumma mamma osv.
Hur ska man göra? Jag blir knäpp... Ska jag
låta honom gå hungrig? Ska jag vara sträng
och köra "sitt kvar tills du har ätit klart" eller
helt enkelt skita i att ge ungen frukost?
Det blir ju lite svårare när man dessutom har
en liten till som ska ha mat och kläder innan vi
kan komma iväg till dagis. ORKAR. INTE. MED.
KRÅNGEL!!!

Ja, det var dagens aggro...
För övrigt blir det vaccinering av Lilla V, till jobbet
en sväng och ikväll väntar ett glas vin med K här
hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0