Lets face it...



Jag är ingen höstmänniska. Jag HATAR att man
måste tända lampor inomhus kl 13 för att det håller
på att bli mörkt ute. Jag ogillar att man inte har
någon som helst energi kvar när klockan är 17 och
att det då känns som att dagen är slut.
Fatta vad mycket tid man missar. Tid man kunde ägnat
åt roliga saker, viktiga saker och inspirerande saker.

Nu när jag flängt runt hela förmiddagen, varit hemma
en stund för lunchintag och hängt lite tvätt så känns det
som att dagen är förbi och jag har ingen som helst engergi
kvar åt att pälsa på mig och Lilla V kläderna igen och ge
oss ut för att hämta Lilla F på dagis.
Ändå vet jag att det är just det jag behöver för att orka
resten av dagen. En promenad och frisk luft.

För övrigt så önskar jag att dygnet hade fler timmar (gärna
några xtratimmar på kvällen när barnen sover fridfullt i sina
sängar) så jag kan hinna med allt det där jag vill.

Nåja, nu är det snart dags att ge sig ut igen. Mot dagis.
Ska bara vika lite tvätt först, och hänga lite ny tvätt och
diska av lite och....



Känner mig lite på sniskan idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0