Jag lever...


Min frånvaro under dagen beror på en fru.
En nybliven fru. Eller ja, hon har varit det sedan
i somras men om man räknar mina 10 fruår så är
hon nybliven fru. Vi har haft fruhippa för fina K idag.
Oj vad hon blev överraskad när det visade sig att
hon inte skulle på spa (kanske t om lite besviken över
att inte få den där helkroppsmassagen, fast... kvällen är
ju iofs inte slut än).

Dagen har sett ut såhär:
- vaknade 05.40 av att sonen grät och hade trasslat in sig
i sitt täcke
- fick honom att somna om på soffan med mig en stund
- fick en skön göra-mig-i-ordning-länge-i-badrummet-till-
doften-av-nybakt-bröd-stund
- överraskade en fru
- drack skumpa innan klockan ens var 12
- lunch och snicksnack
- vin- och chokladprovning
- stripaerobic (shit vad ovig jag var, shit vad vig instruktörs-
tjejen var, shit vad roligt det var, shit vad ont i kroppen jag har,
shit vad jobbigt det måste vara att strippa en hel kväll)
- hem och amma
- mysa med familjen och inse att de klarat dagen utmärkt utan
mig (har inte varit från barnen så länge på gaaaanska länge)
- soffhäng

Kort sagt... en skön dag...
Happy wife, happy life!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0