Skärpning!


När man har besök av svärmor är det mycket
som fixas och donas med. Därav dåligt bloggande.
Gårdagen flög förbi. Jag shoppade julklappar
medans farmor, Lilla V och Lilla F umgicks, sydde,
spelade fotboll och myste. Det är SÅÅÅ skönt med
barnvakt! Vi är ju inte direkt bortskämda med det.

Kvällen spenderades hemma hos fina vännen N där
vi myste med the, vörtbröd och tjejsnack. Idag känner
jag dock av att en viss hårig typ bodde i samma lägenhet.
Är tung i bröstet och lite ansträngd andning. När ska
jag växa från min djurallergi egentligen.

Idag har vi redan hunnit med ett besök på Östra Sjukhuset
för att hämta ut medicin till barnens kusin. Det var tydligen
den sista dosen som fanns av den här medicinen som ska
sluta tillverkas. Hur kan man göra så? Bara sluta att
tillverka en medicin som kan vara livsavgörande för en
liten kille?!

I eftermiddag blir det pepparkaksbak och så ska en viss
drakdräkt sys klar. Ja, ni hör ju själva... busy, busy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0