Nya tag...



Sådärja, då tar vi nya tag. Känns som att livet håller
på att återvända. Veckan som har varit kan vi lika
gärna stryka ett streck över och glömma. Den. Var.
Inte. Kul!
Men, nu e barnen friska (och vi håller tummarna för
att ingen av oss vuxna åker på magisen nu...) och
maken började sin julledighet igår så... nu känns det
rätt ok får man väl lov att säga.

Morgonen började 06.30 av att ingen av barnen ville
sova så... nu sitter jag här i soffan. Lilla V leker på golvet
(hon sitter själv nu) och Lilla F tittar på morgontv.
Maken fick sovmorgon... jag kan ändå inte sova...har
1000 tankar i huvudet så... jag kunde lika gärna gå upp.

Idag ska jag få en förmiddag på city för att avsluta mina
julklappsbestyr och så ska granen tas in och kläs.
Rätt nice dag alltså....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0