Lite konstigt...


att jag överhuvudtaget har tagit mig fram
idag... än mer konstigt att jag sett något
under tiden. Jag har nämligen drabbats
att sömnsjukan. Gäspat 800 ggr, haft ögonen
halvöppna och kroppen har vägt 1400 kg.
Så, med tanke på de omständigheterna får jag
nog ändå känna mig rätt nöjd att jag orkat
med nå´t alls.

Men nu ger jag upp och kastar mig i soffan. Lilla V
har just somnat efter ett bad som resulterade
i att jag var blötare än vad hon var efteråt.
Sonen och maken är "barnvakter" åt ett gäng
scouter så... tills dess att de kommer hem är
soffan min. Av den enkla anledningen slutar
jag därför att skriva NU. (Man måste ju passa
på...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0