Ännu ett år...



Jaha, då kan man titulera sig 36 år nu dårå...
Känns väl... precis som vanligt måste jag säga.

Dagen har varit great! Började med skönsång av
son och make. Sonen deklarerade ganska snabbt
att det var bäst att han öppnade mina paket eftersom
han "är lite starkare"...  Fick ett par vinterkängor,
Gynnings senaste bok och ett ögonfransserum. Inte illa!

Därefter väntade en tur på city och en underbar lunch
med finaste vännen N. Fick en alldeles för fin present
av henne men... det bästa var ändå att få cs.Ingen är
så vacker och klok som hon!

Många har gratulerat och kommit ihåg mig idag och
det känns såklart underbart!

Slapp dessutom att laga middag ikväll... maken kom
hem med sushi! Några fiskbitar och ett glas vitt senare
sitter jag nu här och känner att jag är tacksam för att
ha många av er i mitt liv... mitt 36-åriga liv. Thanx!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0