Tjejmys på sta´n...






Lilla V & jag lämnade killarna hemma och drog en sväng till city för att
träffa finaste vännen N. Vi blev bjudna på lunch (tack baby!) och tjejsnackade
på hög nivå.
Fina vännen N var så snygg i sin nya Alexander Mqueentröja...
avundsjuk... jag? Näråsåatt.... Mitt i alltihopa släpper hon bomben att hon åker
till New York inom kort för att forska lite. Avundsjuk... jag? Närå...
Undrar om jag någonsin kommer komma dit? Ett är då säkert... åker jag
någonsin dit så är det inte för att forska i vart fall.

          

Själv sunkade jag runt på city i byxor fr Rodebjer, top från H&M,
halsband från Cornelia, väska från SeeByChloé och otvättat hår...


.

... och lilla V var fashionabelt klädd i zebrakläder som
tillhör kusin I och tungan ute... som alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0