Söndag... slödag






Så här ser en söndagstrött mamma ut. Konstigt nog vaknade lilla V
två ggr i natt & ville äta. Det har ju typ aldrig hänt... Vet att jag är bortskämd
med sovande barn så när det väl knasar till sig en natt ja, då är jag död
på morgonen.

Nyss hemkomna från Småland. Lilla F är kvar på "semester" hos farmor
och farfar så... här ska passas på att fixas och grejas utan en 3-åring kring
benen hela tiden. Lite ont gör det dock i mammahjärtat att han inte är hos oss
samtidigt som jag vet att han har det urbra hos farmorgumman och farfargubben.

Första planen är lunch, därefter en promenad till köpcentrumet för lite fix och sedan
en sväng till Rusta (av alla ställen) för att se om de har en dörrmatta jag spanat in.
Ja, sedan ska det köpas scenkläder, fixas vardagsrum, fogas klinkers, drickas kaffe
i lugn och ro, läsas och allt annat man drömmer om att hinna med men aldrig gör...
Så, nu e de bäst jag sätter fart.

Och just ja... mannen har redan hunnit med att sälja vår gamla dörr på Blocket.
Folk e visst beredda att köpa vad som helst nuförtiden. Bra fix där stora F!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0