Nähä...





... det blev inget med förkylningen. Ganska ofta får jag ont
i halsen på kvällen och när jag vaknar på morgonen så är det
som bortblåst. Så blir det kväll igen och då kommer det tebax.
Bryter liksom aldrig ut... Nåja...

I skrivandets stund putsar lilla F och farmor mina fönster
och jag själv borde packa lilla F:s väska då han ska på
"semester" till farmor & farfar några dagar...

Det där med packandet får vänta lite för nu har jag ett viktigare
ämne att avhandla nämligen hår...

När jag är gravid har jag världens finaste hår. Tjockt, glansigt och
otroligt lättskött. Men, så kommer amningsperioden och då kapsejsar
allt. Jag tappar otroliga mängder hår!

Nästa vecka är det dags för frissan och nu funderar jag som vanligt
på om jag ska våga göra något spännande eller ej...
Är lite sugen på att tona mig mörk men problemet är att jag börjar
få lite gråa hår här och det syns ju så väl om man är mörk.
Eller så ska jag klippa av det... fast det känns ju sådär nu när det
äntligen blivit lite längd på det.
Eller så skiter jag i att göra något eftersom jag ändå bara går med det
uppsatt i en tofs.
What to do?

Nå, har ni några hårresande tips att komma med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0