Chanel



Exakt hur snyggt e inte detta...?



Fick en liten stund över och slog mig äntligen ned i solen
med min "nya" Elle som inte känns så ny längre då den legat
på mitt bord ganska länge nu... oläst.

Anyway... det går inte undgå att Chanel är hot stuff och
om man som jag är totalt väskgalen drömmer man såklart
om en sådan någon dag.

Min dröm är då helt klart en Chanel Jumbo. Jag är ju en
människa som bär med mig hela mitt liv i min väska så jag
skulle aldrig kunna klara mig med en 2.55 som så många
andra verkar göra. I like it big...

uppdate: Om man e sugen på en ny Chanelväska är det läge
att passa på innan november... då höjs tydligen priserna med
20%... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0