Sjukstuga...


Har vi här hemma just nu. Lilla V är
fortfarande hängig och natten har väl
inte direkt varit den bästa om man så
säger... Dessutom har jag just ätit
kalla fiskbullar och klistrig kall pasta
till. Ja, ni hör ju själva... Jippikayey!

Därför häckar jag runt här hemma idag,
inga större planer på att få något gjort.
Vill mest bara dricka kaffe så jag orkar
hålla mig vaken.

Känner mig för övrigt lite som man gjorde
inför sin första skoldag för över 100 år sedan.
Börjar ju jobba lite smått imorgon och nu
går jag här och är nervös av någon konstig
anledning.

Tänk om jag glömt bort hur man gör?
Vad ska jag ha på mig?
Vad ska jag packa i min jobbväska?
Knepig känsla helt enkelt...

Nä, kaffe var det. NU!!!


Kommentarer
Postat av: Stockholmskan

Klart du inte har glömt hur man gör!! Vad du ska ha på dig? Hm, vad sägs om munskydd och läskiga tandvårdskläder, sånt som gör mig rädd bara jag tänker på det... I alla fall, lycka till imorgon. Kram

2010-03-03 @ 21:17:18
Postat av: A.K

Stockholmskan: Ja men asså... sist jag jobbade krävde jag ju liiite större storlek på de läskiga kläderna... Men munskydd funkar kanske bra i bare?

2010-03-04 @ 08:47:20
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0