Rond 2...


Då var det dags för sjukrond nr 2.
Förra veckan var det Lilla V som hade
feber och nu är det Lillla Fs tur.
Under natten har han druckit litervis
med vatten, svettats, ätit lite youghurt,
sparkat på mig och gnytt.
På morgonkvisten kom även hela
gårdagens matintag upp (vilket det alltid
gör när hans feber stiger) och nu ligger
han däckad på soffan.
Ja, så nu vet ni hur jag kommer
tillbringa min dag....

Okej, ge mig lite livstecken från "utsidan".
Hur har ni det? Vad gör ni? Hur mår ni?


Kommentarer
Postat av: lisa

men usch så jobbigt!!! sjuka kids är ju inget jag haft men kan ju tro att det är allt annat än en dans på rosor. Är de friska så du kommer på kör idag? Vill ju höra din hemska barcelonastory o så ska jag berätta om ficktjuvarna som lyckligtvis inte fick med sig nåt från min väska. p&k

2010-03-09 @ 08:18:55
URL: http://www.pinklili.es
Postat av: A.K

Lisa: Joråsåatt... vi lever...ännu har ingen mer insjuknat (peppar, peppar). Ficktjuvar?! Ja, jag säger då det, Barcelona är en vacker men något kriminell stad.

2010-03-09 @ 08:28:51
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0