Livstecken...


Jag lever. Knappt.

Jobbat två dagar och sedan var det turligt
nog dags för helg.
Hur sjutton orkar folk jobba heltid med
småbarn? Jag var HELT SLUT efter att
ha jobbat två dagar. Ha, ha, ha... vilken
vekling man är...

Helgen har spenderats med min minsta
lillasyster (yes, det finns fyra av oss)
som varit på besök. Bröllopsunderkläder
och brudskor har inhandlats. Mysigt!

Idag har jag haft ett sånguppdrag och sedan
har jag och lillasyster nr 2 trådat
våra överläppar.

Ja, det var väl min helg i korta drag.
Nu ska jag slappa i soffan och be en stilla
bön att Lilla F inte vaknar med feber imorgon
(det verkade lite misstänkt när han inte ville
äta någon middag och somnade för natten
redan kl 18... typiskt...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0