Sushi...

is soon coming genom min dörr. Tack maken
för det! Är sååå sugen just nu.

Idag struntade jag i att stanna hemma med
hostiga och snörvliga barn & tog istället med
mig Lilla V till city. Ett välbehövligt break och
härligt miljöombyte.

Sniffade på lite parfymer, köpte en jacka, bytte
ett par byxor till Lilla F, köpte underkläder och
en luciakrona till Lilla V (ja, alltså det kan ju
vara bra att ha någon gång och den var ned-
satt med 30% rab på halva priset=17,50kr).

Var lite stressad och tryckte i Lilla V lite lunch i
farten vilket resulterade i att hostiga damen
fick upp ALLTIHOP över hela sig och resten
av rummet. Nice!
Rutinerad morsa har dock alltid ett ombyte
i väskan ;-)

Nu väntar en skön hemmakväll och imorgon
ska jag på kvinnofrukost och peppas i
"självbilder och sjävlförtroendeträning,
förebilder och hjältinnor,
lust i vardagen, hur man kan påverka och
förändra för att leva det liv man vill"...
Får se om man lär sig nåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0