Bullar och bibliotek...



Vi tog en sväng till bibblan. Lilla F stegade
kavat fram till tanten i receptionen och sa:
- Du, ursäkta mig, kan du hjälpa mig att hitta
den där boken med motorcyklar du vet, den som
e så bra...

Skam den som ger sig, hon luskade reda på vilken
bok det var... tyvärr var den utlånad, men nu vet
vi till nästa gång vad vi ska fråga efter.

En liten sväng in på köpcentrumet för att köpa en
kanelbulle till sonen (mamman fick ingen) och
nu är vi hemma igen.

Själv funderar jag på om jag behöver köpa mig en
ny foundation... en som är lite ljusare än de jag har.
Världsliga frågor mina vänner...
Ja, ja... det är ju faktiskt måndag och jag har lite
sömnbrist att skylla på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0