Not much...



to say today...

Började med en urladdning på morgonkvisten då
sonen vägrade äta frukost, vägrade klä på sig,
vägrade gå till förskolan osv osv osv...
Det tog typ all den lilla energi jag hade och nu
försöker jag hitta lite ny igen. Skulle egentligen
gett mig ut på en liten tur för att besöka ett
ställe jag länge velat se men... orken tog slut och
glädjen i det hela liksom försvann...

Så, nu går jag här hemma och röjjer lite i garderober,
matar den ena och andra, rensar bland kvitton och
ska snart inta en välbehövlig kaffekopp igen.

Okej, folks... ge mig lite energi tack!


Gömmer mig lite bakom min gardin idag... förlåt bakom
mitt hår idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0