Spräckt skalle...

eller ja, det känns så idag i vart fall.
Natten har varit minst sagt kaosartad. Jag är
inte helt säker på alla turer men jag tror att
jag och Lilla F sovit i vår säng större delen
av natten, Lilla V sov i sin säng och Stora F
meddelar att han sovit i ALLA sängar i natt...
Snurr, snurr...

Nåja, nu är det fredag och förutom mitt
sprängande huvud, och förutom det faktum
att det tog oss 45 min att komma till dagis idag
så är det en ganska bra dag... so far.


Mina älskade byxor från Rodebjer håller på att falla sönder
och samman efter måååånga års flitigt användande.
Hur jag ska överleva den dag de dör vet jag inte riktigt...


Kommentarer
Postat av: lisa

AA snygga du!

Jag ska akta mig för hemskheter på ramblan! Och väntar gärna med att höra din hemska story tills jag kommit hem;) ses efter att jag har shoppat upp alla mina pengar;)

2010-02-26 @ 16:33:25
URL: http://www.pinklili.es
Postat av: A.K

Lisa: Shop tills du droppar! C U!

2010-02-26 @ 19:30:20
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0