Snabba puckar...


Försöka ta sig till dagis nuförtiden är ingen lek...
Dåligt skottat och Lilla Fs ben som blir så trötta
så trötta av att pulsa fram. En svettig mamma som
försöker köra barnvagn och pusha på sonen. Phu!

Nu har vi i vart fall klarat av den delen samt att
vi har varit hos läkaren med Lilla V. Verkar som
även hon fått mina dåliga luftrör. Så, nu blir det
cortison och luftrörsvidgande. Vad har jag gjort
för illa för att mina barn ska har ärvt mina kassa
luftrör...?

Ja, och då var det väl dags att ge sig ut i det
vackra men ack så snöiga landskapet igen. Den här
gången tänkte jag vara lite modig och försöka mig
på att hämta sonen med snowracer.... samt att jag
ska köra lillan i vagnen.

Hörs senare... om jag överlever.
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0