Helt väck...


i kropp och huvud... Att dra till stan i
snökaos kanske inte var det smartaste
draget jag gjort på länge men, nu e de i
vart fall gjort och ärendena uträttade.

Nu sitter jag i soffan men en kopp roibosthe
i handen och fryser. Känner mig mer död än
levande just nu men hoppas på att återuppstå
imorgon igen.

Tittar lite på bilder från alla fina "fääshjiooon"
bilder från b la Ellegalan och måste bara säga att
den där tredje bruttan i Dagmartrion är för
himla snygg.
Kolla själva. Sofia Malm var namnet och längst till
höger är platsen...
Helt klart en vinnare i mina ögon.


Bild lånad fr Stureplan.se


Vidare kan man ju fundera lite på hur Robin tänker när hon
klär upp sig för att gå på Sveriges modemaffias glammigaste
fest... Hm...


Bild lånad fr Stureplan.se







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0