En sammanfattning...


Dagens bra:

- sol
- Lilla F sov ganska länge i morse
- jag kände mig smal idag (vågen visar
nu -5,5kg... sakta men säkert nedåt)


Dagens anus:

- KÄRRINGARNA I KASSAN PÅ
FRÖLUNDA KULTURHUS!!!

(En god vän till mig skulle spela där idag
med sitt band Longkalsong. Trallvänlig
barnmusik om En groda från Floda,
Nyckelpigaliga, Hunden Bill osv...
Jag drog iväg med Lilla F, en förkyld
Liten V, goda vännen M och hennes son
S. Vad händer? Jo, vi får inte komma in
för att de släpper inte in bebisar...
Nähä, skulle jag lämna Lilla V i vagnen
utanför då eller?!
Så undrar jag om jag kan få prata lite med
vännen M som spelar i bandet... men då blir
svaret:
- Det vet jag inte om det går för sig och även
om det går så släpper vi inte in bebisar ändå!

MEN JAG KAN VÄL FÅ SÄGA HEJ TILL HONOM
ÄNDÅ ELLER?!)

Dagens största ris går alltså till de "ugglorna" i
kassan som verkligen INTE borde jobba i
reception/kassa på ett "folkets kulturhus".



Tummen ned för bajsnödiga tanter!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0