Ett lik på mattan!



Nu börjar äntligen den tiden när man hittar lik
på mattor, i fönster och i lampor. Die suckers!
Hittade den här lilla krabaten på mattan när vi
kom hem i natt. Äckligt, ja...men hellre döda
på mattan än sakta och slöa i taket.




Idag myser vi mest inne. Vi kom hem sent i natt och
båda jag, Lilla V och Lilla F är förkylda. Jag har just
tagit en överdos C-vitamin i hopp om att det halsonda ska
försvinna. Ja, jag vet... det funkar sällan men hoppet
äro det sista som skola svika.
Konserten gick bra och var väldigt uppskattad. Trodde jag
skulle ha massa bilder att visa men... nä, det blev visst inte
så. Flå´t! Jag lovar bättra mig. Nä, om man skulle ta och
packa upp. Min favoritsyssla som ni ju vet vid det här
laget... NOT!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0